poniedziałek, 14 marca 2016

Gdy zachoruje przyjaciel ....



 No właśnie ....

     Gdy zachoruje nasz wierny przyjaciel , domownik członek naszej rodziny .... 
Wpadamy w panikę , przestajemy racjonalnie myśleć , na ślepo , na prędko szukamy pomocy .... w zależności od tego gdzie trafimy, do jakiego lekarza tak potoczą się losy   naszego pupila .....
Jest naprawdę niewielu lekarzy leczących choroby nowotworowe . Ci lekarze którzy nie leczą nowotworów często też nie udzielają informacji opiekunom zwierząt  ,że  TE  choroby można leczyć. Można cieszyć się przebwaniem ze zwierzęciem jeszcze miesiąc dwa rok czy więcej . 

     Uwierzcie mi Państwo nowotwory można leczyć ! zwierzęta z chorobą nowotworową mogą być szczęśliwe !!! a długość ich życia bardzo często przekracza długość życia pacjentów z niewydolnością nerek czy układu krążenia . Dzisiejsza medycyna daje równe szanse zwierzętom i ludziom !

     Właśnie po to powstał ten blog. Żebyście nie byli sami z chorobą nowotworową Waszego psiaka.
Abyście mogli przeczytać wiarygodne informacje na temat nowotworów u zwierząt . Z czasem będzie ich coraz więcej . PAMIĘTAJCIE   : NOWOTWÓR TO NIE WYROK . WYROKIEM JEST BRAK LECZENIA !!!! niech to będzie motto przewodnie tego miejsca .

      Mam na imię Bartek jestem lekarzem weterynarii, założycielem Całodobowej Kliniki Weterynaryjnej KUROSZ w Gorzowie Wielkopolskim   , ukończyłem specjalizację z Radiologii Weterynaryjnej, jestem członkiem ESVONC (Europejskiego stowarzyszenia Onkologów Weterynaryjnych) i jestem tu dla Was , dla moich obecnych i przyszłych pacjentów onkologicznych.







         


                                                            Zaczynamy !!
                                  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz